منتدى ميشال قزي الرسمي
اهلا وسهلا بك فى منتدى الفنان ميشال قزى نجم الماضى والحاضر والمستقبل
منتدى ميشال قزي الرسمي
اهلا وسهلا بك فى منتدى الفنان ميشال قزى نجم الماضى والحاضر والمستقبل
منتدى ميشال قزي الرسمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ميشال قزي الرسمي

منتـدى ميشــال قــزي الرسمـي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
 رمضـــان كريم &

خلاص انتهينا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ashkey
ميشاوى نشيط
ميشاوى نشيط

انثى

خلاص انتهينا  Empty
مُساهمةموضوع: خلاص انتهينا    خلاص انتهينا  Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 26, 2012 10:45 am

صباح الخير يااحلى اعضاء باحلى منتدى
ده اول موضوع اعمله هنا بالمنتدى لانى بلاقى كل ماادخل مناقشات كتيررر وتعديات على حياة ميشو
وبلاقى فانز ميشو مش بيتحمل والجهة الاخرى دائما تحمل ميشو اكبر من طاقته وتترصد له باى صورة
او موضوع يقع فى ايديهم ياخذونه وكأنه دليل خيانه وفضيحه لميشال قزى
عذرااا ياعالم فميشال قزى اكبر من كل هذه الاشياء الموجوده خلاص انتهينا  813711 خلاص انتهينا  813711

انا متابعه الموضوع والقصة من فتره طويله وماحبيت التدخل بس ولكن ماعجبنى مايحدث بالمره وخصوصا باخر موضوع باللقاء
الشهرى اللى بيسألو عن سبب الانفصال !!! وبيرجعو يسألو انتو انفصلتو فعلا او لاا !!!
انا هذا الموضوع بالنسبة الى اخر همى ولكن الاجابة موجوده على صفحة تانيا نمر بالفيس بوك
وهى قالت بنفسها انها بدأت حياة جديده مع حبيب اخر وقامت بتنزيل مجموعه من الصور القديمه لها مع الحبيب
فالاجابه على تللك السؤالين خصيصا موجودين هناك وليست هنا خلاص انتهينا  813711
اذاا ماعلينا ان نقوله هو بالتوفيق لتانيا نمرر وبالتوفيق ايضا للنجم ميشال قزى واظن انه ليس من حق اى احد التدخل من الان بحياة ميشو او التحدث عن هذا الموضوع خصيصا لانه بهذا الوقت الحديث سيكون سخيفااا للغاية ومحرجاا بنفس الوقت
اتمنى ان تتقبلو الوضع وتقل المشاكل وبالتوفيق لاحلى نجم باعماله وكلنا معك بكل خطواتك وموفق انشاءالله

اتمنى عدم الحديث عن هذا الموضوع مرة اخرى
اسيرة عيون ميشو
ميشاوى فعال
ميشاوى فعال
اسيرة عيون ميشو

خلاص انتهينا  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص انتهينا    خلاص انتهينا  Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 26, 2012 2:36 pm

عشان قومو الدنيا المره اللى فاتت لما جات واحده اتصلت بتانيا وقالتلها هتخطب قريب
وقالو ان المنتدى بينشر حاجات كذب وان البنت دى تبعنا
يلااااااا مين بئااا اللى طلع المظلوووووم ؟؟؟؟
احسن حاجه ان تانيا هى اللى نشرت على صفحتها عشان تخلصنا من بئا زهقناااا مع انها اتأخرت كتيررر
وانا ببارك لتانيا اهوووووووو عشان تعرفو ان جمهور ميشو جمهور راقى محترم
لكن هما لما نزل موضوع كذبة نيسان قعدوا يشتمو بالفاظ غير اخلاقيه وتافهه على ميشو
يلاااااااااا بئا خلاص مالهوش لزوم الكلام دلوقتى اهم حاجه ان تانيا تتهنا بحبيبها الجديد
ومرسى ياشوشو على الموضوع حبيبتى موااااااااااااااااه

وادى الزغرووووووووووته بتاعتى وعقبال صور الفرح
خلاص انتهينا  245805_1330802775
heba 3ashkat mesho
مشرفه
heba 3ashkat mesho

انثى

خلاص انتهينا  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص انتهينا    خلاص انتهينا  Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 26, 2012 10:38 pm

حبيبتى واخيرا بس انا كتبت موضوع زيك كدا بدل المره عشره ومحدش بيهتم ودايما يجو ويسالو اساله سخيفه جدا جدا وانا لازم ارد لانى مشرفه هنا وعلى نمعرفه بكل اللى بيحصل وياريت يهتمو لكلامك دا عشان انا عن نفسى زهقت جدا من كتر ما برد على الموضوع دا وعلى المسجات اللى بتجيلى من الفيس بوك والتهديدات اللى بتجيلى وبردو محدش بيهتم ياريت انهم يتكلمو وبعدين انتى قلتيلى خلاص متتكلموش فى الموضوع دا حبيبتى انا برد عليهم وتسلمى على الموضوع الجميل دا
salmita salma
ميشاوى مبدع
ميشاوى مبدع

خلاص انتهينا  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص انتهينا    خلاص انتهينا  Icon_minitimeالجمعة يونيو 29, 2012 6:47 pm

انا برايي لازم نكون ديمقراطيين و نسيب كل واحد يسال الي بده عشان السؤال مش حرام بشرط ما نجرح في الناس يعني اللي بيسال اسئلة تخص العلاقة الي كانت بين تانيا و ميشو من حبه فيهم لا اقل و لااكتر
heba 3ashkat mesho
مشرفه
heba 3ashkat mesho

انثى

خلاص انتهينا  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص انتهينا    خلاص انتهينا  Icon_minitimeالسبت يونيو 30, 2012 7:30 pm

مع احترامى ليكى حبيبتى هنا منتدى الفنان ميشال قزى الفنى وليس لعلاقات خاااااااااااااااااااااااصه وبعدين العلاقه دى اتهببت وانتهت خلاص بئا لزومو ايه نفتح فى امالموضوع دا خلاص نكبر دماغنا شويه ونعقل ونسمكت ونهتم بعمال ميشو الفنيه فقط لاغير

خلاص انتهينا
صفحة 1 من اصل 1